2015. október 27., kedd

Top 5 - Leglazább karakter


5. Űrlord

Szerintem nem kell megmagyarázni, de (nézzétek el nekem) azért került az ötödik helyre, mert nem láttam a Galaxis őrzőit, így nem tudom megállapítani, hogy milyen, viszont sok helyen láttam és olvastam, hogy nagyon laza, és menő, meg vicces, tehát: ötödik hely





4. Vasember

Vasember, a Marvel-Filmes Univerzumban laza! De a képregényekben nem ennyire, tehát negyedik hely. (A lazaságánál az is közrejátszik, hogy Robert Downey Jr. alakítja)



3. Higanyszál

Nem, nem a Marveles, hanem a FOX-os. Higanyszál nagyon jó, hogy megy, és akkor jó' van, zene, meg ilyenek! És a képregényben is ilyen. Nagyon menő! (Az egyik favourite-om!)



2. Deadpool

Húú, ha nem láttátok még a film előzetesét, feltétlenül nézzétek meg itt! Ezt a filmet én nagyon várom! De nagyon, nagyon, nagyon...


1. Pókember

Persze, hogy ő! Pókember, születése óta megtartotta a népszerűségét, és most a Marvel Studios kezei közé került! Juhúúú! Várom 2016-ot, mert akkor lesz az Amerika Kapitány: Polgárháború, és 2017-et, mert akkor lesz a Hihetetlen Pókember film.

Nektek ki leglazább Marveles karakteretek?

1 megjegyzés:

  1. Nehogymár a nyomorult pókarc legyőzze vasembert... -.-
    Egyébként a felszínt kapargatod, az a baj. Te sak úgy jóvan', nézed a filmeket, tök király, meg fuck yeah, meg minden. A thor 2-nek tudod mi volt a dolga? :D Hogy felvezesse a Thor 3-at, a Bosszúállók 2-őt, bosszúállók 3-at, hogy foyltassa a bosszúállók 1-et, és a thor 1-et. Megcsinálta a lehetetlent, igen. És azok akik rajongóknak mondják magukat, azok szerint, csak simán király a film, ennyi azt sem tudom ki rendezte. Ne vedd magadra, ez nem felttlen rád illik, de amúgy jó a blog.

    VálaszTörlés