2015. október 28., szerda

Top 10 - Marvel Film


10. Thor

Sokan azt gondolják, hogy a Thor szar film. Ez nem így van. Teljesen visszaadja a képregényben látható Asgardot, humorból nincs hiány, Loki eléri, hogy majdnem szétvered baltával a Tv-t, mikor ő van a jelenetben, tehát szerintem nagyon menő. Hogy miért került a 10. helyre? Azért, mert a többség nem szereti, és nem akarom az első ötbe tenni.

9. Galaxis Őrzői

Ismét egy nagyon jó film, de megint csak azt tudom  felhozni, hogy nem láttam, ezért nem tudok róla véleményt alkotni. (Bár az előzetese nagyon menő lett) Senkit nem akarok megsérteni, ezért a 9. helyet kapta a listán.



8. X2

Az első X-Men film nagyon jó volt, ez még jobb. Tele van hibákkal, de kit érdekel? Engem nagyon magával ragadott, és végre, végre egyesült Magneto és X Professzor. Azért került mégis a nyolcadik helyre, mert régi, és azért, mert nagyon sok a hibája. (Meg azért is, mert vannak nála jobb filmek)



7. Pókember 2.

Megint ugyanaz van, mint az X2-nél, mivel az első rész jó volt, ez pedig mégjobb! Dr. Octopus zseniális főgonosz. Harry üldözi Pókembert. Mary Jane-nel jóban kell lenni, mert jóban kell lenni. Megint: azért került erre a helyre, mert régi, és sokak szerint a Csodálatos Pókember jobb volt. (Amúgy tényleg jobb)



6. X-Men: Az Elsők

Ez egy remek film! Kifejezetten örültem annak, hogy Jennifer Lawrence-t választották Mistique szerepére. (Nem, nem írom, hogy Rejtély!) Magneto csúcs-szuper-isten-király-császár eredettörténetet kap, Charles tökre szerethető, tehát nekem bejött. De, sajnos van nála jobb film.



5. Bosszúállók


Nem is kell elmondani, hogy miért: CSAK! Mindenki, aki számít ott van benne! (Kivéve Farkas, az X-Men, Pókember, a Fantasztikus Négyes...) De ez nem számít, mert: S.H.I.E.L.D.!



4. Amerika Kapitány: A Tél Katonája

Szerintem jobb volt, mint a Bosszúállók, de tényleg! Sőt! A története, mennyire király volt! A karakterek mennyire királyak voltak! A S.H.I.E.L.D. mennyire király volt! Szerintem ez egy nagyon jó film, úgyhogy benne van a top 5-ben.



3. A Csodálatos Pókember

A színészi alakítások ebben a szuperhősfilmen voltak eddig a legjobbak! Andrew Garfield és Emma Stone kiváló választás volt. Kár, hogy csak két részt csinálnak, mivel nekem a második rész is tetszett. Hajrá Pókember. (Dylan O'Brien lesz az új Pókember, tehát hamarosan felkötöm magam!)


2. X-Men: Az Eljövendő Múlt Napjai


Ez a film zseniálisra sikeredett, tehát megérdemli a második helyet. Nekem 2014-ben ez volt a legvártabb filmem, miután megnéztem az előzetesét. Hugh Jackman kiváló színész, Michael Fassbender kiváló színész, James McAvoy kiváló színész! De, akit külön kiemelnék az Jennifer Lawrence! Ő úgy játsza el Mistique-t, hogy mindenkinek leesik az álla, legalább kétszer.


1. Bosszúállók: Ultron Kora

Másra nem is gondolhatnánk! Ez a film egy kiváló főgonosszal rendelkezik, Hulk és Natasha szerelme hihető, Vasember és Amerika Kapitány között már-már viszályok voltak. De Thor! Thor csak úgy: Ezaz! Én egy isten vagyok! Yeah! Tehát ő csak úgy ott van, hogy legyen ott. De összességében ez a legjobb Marvel film. Egészen idáig!

Nektek melyik Marvel filmek tetszenek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése